Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
SCARABO, s.r.o.
I. Úvodné ustanovenia
1. Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatnenia práv z chybného plnenia (reklamácie) medzi predávajúcim, spoločnosťou SCARABO, s.r.o., a kupujúcimi.
II. Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady
1. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo zo zodpovednosti za vady tovaru, ktorý vykazuje vady a bol zakúpený u predávajúceho.
2. Vzhľadom na povahu tovaru (potraviny podliehajúce skaze) musí byť reklamácia uplatnená bezodkladne po zistení vady, najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru.
3. Po uplynutí tejto lehoty nároky na reklamáciu zanikajú.
III. Postup pri uplatnení reklamácie
1. Kupujúci je povinný vady tovaru oznámiť bez zbytočného odkladu emailom alebo telefonicky na kontakty uvedené v objednávke/faktúre.
2. Reklamáciu je nutné doložiť dokladom o kúpe, fotografiou alebo iným dôkazom vady.
3. Predávajúci posúdi reklamáciu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie a informuje kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie.
IV. Možnosti vybavenia reklamácie
- výmena tovaru za bezchybný kus,
- primeraná zľava z ceny,
- vrátenie kúpnej ceny (pri nemožnosti výmeny).
V. Záverečné ustanovenia
1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.1.2020